BRNO 7. října 2019 – O odhalení potenciálu i skrytých krás českého průmyslu se snaží první ročník nekomerční fotovýstavy Czech Industry Photo. Tato putovní přehlídka reálných obrazů má za cíl umožnit nahlédnout do rozmanitých odvětví především dětem, mládeži i jejich rodičům, stejně tak komunikovat, že průmysl by neměl být prvotně vnímán jako špinavá a stereotypní pásová výroba. Tato výstava je jedním z výstupů národní iniciativy Czech Industry Challenge, která napomáhá ve spolupráci s proaktivními firmami řešit nedostatek kvalifikované pracovní síly a rostoucí potřebu komunikovat kreativní a vizuální formou. Ve dnech od 7. do 11. října je možné si fotografie prohlédnout na Mezinárodním strojírenském veletrhu v pavilonu “Z“ na brněnském Výstavišti. Poté se výstava přesune na vybrané pracovní veletrhy a do obchodních center v Ostravě, Praze a Brně.
„Obdrželi jsme více než osmdesát fotografií velmi vysoké kvality, kdy na putovní Czech Industry Photo výstavě uvidíte pouhý zlomek. Porota složená především z výkonných představitelů Asociace profesionálních fotografů /APF ČR/ a šéfredaktkorky Světa průmyslu neměla lehký výběr. Při výběru byl kladen důraz na pozitivní dojem, silnou emoci a motivační aspekt,” uvedla zakladatelka Czech Industry Challenge, Kateřina Škopková. „Ve spolupráci se zapojenými partnery chceme rodičům ukázat, že nasměrovat děti k jakékoli odbornosti má smysl i perspektivu,” doplnila Škopková.
V rámci letošního prvního ročníku byly pro výstavu vybrány reprezentativní fotografie od těchto firem: Preciosa –Lustry, Maxion Wheels Czech, Doosan Škoda Power, Wikov MGI, RenderWaves, Krystaly Hradec Králové, Pražská Energetika, Lasvit, Gravelli, Celario – vinné sklepy, Moser, Škoda Transportation, Huisman Konstrukce, Denso Manufacturing Czech, E.ON Česká republika, Ferrit, Iveco Czech Republic, Invent Medical Group, DGS Druckguss Systeme, Houdek Group, Batist Medical, Mondi Bupak, Slévárny Třinec, Unipetrol RPA a CZ Loko.
Organizátorem Czech Industry Photo je komunikační agentura
. Autorem loga výstavy je Petr Švec. Vítězné logo bylo vybráno z více než sto návrhů zpracovaných v designérské soutěži. Pro putovní výstavu budou na konci října spuštěny webové stránky, kde mohou zájemci nalézt lokality, ve kterých si bude možné fotografie prohlédnout.
Logo fotovýstavy:
Krátká videoupoutávka na 1. ročník fotovýstavy:
https://drive.google.com/open?id=1xnZJ-zV7hpYEkSh2FgYgiflYZX34eFQ5
PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům. „Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu – ONline i OFFline.”