Uni QNB Ball

Vydáno 11.10.2017

Společnost Ammeraal Beltech, výrobce komponentů pro logistiku, manipulaci a transport, uvedla na trh revoluční modulární pás, uni QNB Ball, určený pro vícesměrnou přepravu a náročný provoz. Nový QNB Ball modulární pás jednopalcové série, představuje průmyslově osvědčené řešení uni QNB pásu a vyspělý designový přístup, který přináší efektivnější řešení v pásové dopravě. Tento produkt byl vyroben v reakci na specifické požadavky zákazníků na vyšší výkon a delší životnost v oblasti vícesměrných dopravníků.

QNB Ball byl vyroben pro náročný provoz. Integrovaný design dělá pás pevnějším. Ve skutečnosti je tahová pevnost pásu skoro dva a půl krát větší než u konkurenčních pásů. Uzavřená horní konstrukce zabraňuje vniku nečistot, které by omezovaly pohyb kuliček, pás zůstává čistší.

Kuličky dopravního pásu QNB Ball mohou být řízeny jedním nebo více samostatnými pomocnými syntetickými pásy, které běží pod pásem uni QNB Ball, tím je dosaženo požadovaného pohybu produktu. Na jednom metru čtverečním je celkem 1 550 kuliček. Nejen, že tento revoluční výrobek poskytuje optimální flexibilitu pohybu, ale rovněž zajišťuje různorodost orientace produktu. Nový modulární pás QNB Ball společnosti Ammeraal Beltech nabízí širokou škálu možností automatizace, včetně roztřídění a změny směru, sloučení a seřazení, otočení produktu, změny pozice a změny rozestupů. Představení produktu na: https://www.youtube.com/watch?v=L_BoH0q_Tc0.

Advertorial

Zadejte e-mailovou adresu

a nic ze Světa průmyslu vám už neunikne!

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů, a to v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

[slider]

TOP Rozhovory

PŘEDSTAVA AUTONOMNÍCH AUT NA SILNICÍCH MÁ K REALITĚ STÁLE DALEKO

PŘEDSTAVA AUTONOMNÍCH AUT NA SILNICÍCH MÁ K REALITĚ STÁLE DALEKO

Vydáno 11.11.2019

Nejen fanoušci nových technologií sní o dni, kdy sednou do auta, které je bez jejich asistence odveze stovky kilometrů daleko. Jenže na tu chvíli si ještě nějaký pátek počkáme. V českém startupu Roboauto proto šli jinou cestou, vsadili na vývoj dálkově ovládaných vozidel. „V některých situacích musí do hry vstoupit vzdálený operátor, který robota převezme a instruuje ho, co má dělat,“ říká Martin Králík.

ZÁKAZNÍCI JSOU OHROMENI TÍM, CO U NÁS VIDÍ

ZÁKAZNÍCI JSOU OHROMENI TÍM, CO U NÁS VIDÍ

Vydáno 23.9.2019

Doby, kdy společnost TAJMAC-ZPS udivovala svět legendárním revolverovým soustruhem R5, jsou pryč. I po desítkách letech však zlínský podnik patří k lídrům na trhu s obráběcími stroji. „Do konce letošního roku představíme nový model dlouhotočných soustruhů MANURHIN K‘MX a připravujeme upgrade větších vertikálních obráběcích center,“ říká generální ředitel Michele Tajariol.

PODNIKATEL MÁ ZA LIDI VĚTŠÍ ZODPOVĚDNOST NEŽ POLITIK

PODNIKATEL MÁ ZA LIDI VĚTŠÍ ZODPOVĚDNOST NEŽ POLITIK

Vydáno 18.9.2019

Letos uplynulo třicet let od chvíle, kdy Jiří Hlavatý nastoupil do funkce generálního ředitele společnosti Juta podnikající převážně v textilním průmyslu. Později úspěšnou firmu koupil a v jejím čele stojí dodnes. Dobře však ví, že se blíží čas, kdy žezlo předá někomu dalšímu. „Jutu neprodám, ale konkrétní plány si zatím nechávám pro sebe,“ řekl v rozhovoru pro Svět průmyslu.

K VEŘEJNÝM VĚCEM CÍTÍM ODPOVĚDNOST

K VEŘEJNÝM VĚCEM CÍTÍM ODPOVĚDNOST

Vydáno 4.9.2019

Pohybuje se na rozhraní strojírenského a sklářského průmyslu. Patří mu nejen společnost Wikov, která proslula svými převodovkami, ale i sklárny Bomma a Rückl. „Dělím svůj čas přibližně na poloviny mezi strojírenství a sklářství. Největší radost mám z úspěšně dokončených akvizic ve strojírenství a nových produktů Rückla,“ říká Martin Wichterle.

Zobrazit Více